fredag den 23. december 2016

Må man sige Grundloven BØR revideres?

I disse tider, hvor man nærmest er anti-demokrat hvis man tillader sig at påpege svaghederne i dele af vores samfunds opbygning, kan det synes provokerende at mene, at Grundloven bør revideres. Ikke desto mindre tillader jeg mig at påpege dette her på bloggen.


Så står det enhver frit for at tolke på motiverne. Jeg kan ikke ændre andres opfattelse af hvad jeg skriver, men jeg tillader mig dog altid at påpege, at jeg står på mål for det jeg skriver - ikke hvad andre forstår.

Denne blog opdateres med meget varierende mellemrum. Jeg kan ikke love hvor tit denne blog får opmærksomhed, men jeg kan til gengæld love, at når politiske tanker, der går i retning af noget forfatningsmæssigt, så VIL der komme en artikel her på bloggen.

Herfra skal lyde ønsket om en glædelig jul og et godt nytår til alle læserne. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar